söndag 5 september 2010

-"irish pub det är magnus"

Ringde nyss några sekunder hem för att höra denna ljuva stämma. Klockan är 03.14 utc plus tre och jag sitter i soffan, äntligen, ensam hemma i bin mahmoud 8, lägenhet 503.

Idag hade jag en turn-around till sudan. Det enda jag upplevt i det landet är att känna den plusgradiga vinden fylld av flugor genom en av bakdörrarna i dagens plan. Helt kej känsla att kika på plan som lyfte och landade, in i kabinen och packa på de hungriga städarna maten vi hade över och juice juice juice. Life is good. Imorgon ska jag till Indien och nu är jag så trött så att jag håller på att svimma.

Landade klockan tolv och skyndade mig att byta om för att bli pickedup av Nohads vän Hussni, vidare plockade vi upp Natasha som plockade med sin vän, eeeh, fan jag kommer inte ihåg vad hon hette, anyhow. Vi åkte till al Saha och drack en himla snabb kopp te med Nohad och hennes kompis som (herregud) jag kommer inte ihåg vad han heter heller! Himla trevlig stämning men på tok för kort. Blev sedan hemskjutsad igen eftersom jag inte får vara ute senare än tre på natten. Eeehe, lika bra för jag är så trött så att jag skakar.

Jag mår väldigt bra iallafall. Har roliga veckor framför mig tror jag. Jag har skickat ett bunt vykort som ursäkt för att jag aldrig hör av mig, haha
puss



p.s jag har en massa att berätta om Kathmandu! stay tuned..

d.s

0 kommentarer: